İşletmelerin satış ve pazarlama hedefleri doğrultusunda müşterileriyle en etkili şekilde iletişim kurmasına odaklanan Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyeti sağlıyor.
Logo CRM, Go 3, Tiger3 ve Tiger Enterprise ve ile çalışan Müşteri İlişkileri Yönetimi yazılımıdır. Potansiyel ve cari müşterilerinizin tüm bilgilerini kaydedip Satış öncesi ve sonrası tüm satış aktivitelerini izleyebilirsiniz. Telefon ve Tablet uygulamalarıyla desteklenen Logo CRM ile internetin olduğu her yerden satış faaliyetlerini kayıt altına alabilirsiniz.
Logo Crm ile müşterilerinizle temas ettiğiniz tüm süreçlere değer katın…
Verimlilik ve rekabette avantaj sağlamak için; gerçek bilgiye ulaşmak isteyen tüm firmalar, satış öncesi ve sonrasındaki tüm süreçleri kolayca yönetebilirler.
Daha güçlü, daha hızlı ve daha sağlıklı süreçlerle. Fark yaratın.
Yeni teknolojilerle geliştirilen Logo CRM, sunduğu ek proje ve modül geliştirmeye açık yapısı ve zengin uygulama alanıyla, şirketlerin müşterileriyle iletişim kurabilme yeteneklerini artırmayı hedefliyor. Logo ERP çözümleriyle entegre çalışabilen yapısıyla farklı ölçeklerdeki şirketler için en uygun Logo CRM çözümünü sunuyor.
Logo Crm ile güçlü kurumsal hafıza
Potansiyel veya aktif müşterilerinizi, bayilerinizi, tedarikçilerinizi kolayca tanımlayıp gruplayabilirsiniz. Ayrıca; seçili firma yada müşteriyle ilgili kişilerden, fırsatlarına, takvim etkinliklerinden aktivitelerine, ilişkili belgelerinden tekliflerine, satış sonrası memnuniyet/şikayet kayıtlarına kadar her bilgiye tek platformdan ulaşabilir , yönetebilir ve raporlayabilirsiniz.
Detaylı fırsat takibi
Satış fırsatlarınızı, proje ve ihale takiplerinizi tüm süreçleriyle birlikte tek bir ekrandan takip edebilirsiniz. Fırsatlar ile ilgili tüm detayları, yapılan işlemleri, kimin tarafından yapıldığını, görüşülen konuları ve verilen teklifleri ilişkili belgelerle birlikte görebilir ve yönetebilirsiniz.
Hızlı, kontrollü ve esnek teklif süreçleri
Teklif süreçlerinize özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve şablonlar sayesinde daha hızlı teklif hazırlayabilirsiniz. Geçmiş fiyat kontrolü, opsiyonel/alternatif teklif ve ürün ilişkilendirme özellikleri sayesinde teklif sürecinize esneklik katabilirsiniz. İhtiyaçlarınız doğrultusunda kurgulanabilen teklif onay süreçlerinin yanı sıra kullanmakta olduğunuz Logo çözümünün veritabanından otomatik olarak yapılan, anlık cari hesap risk limiti ve stok kalan miktarı kontrolleri ile insana bağlı hata oranını minimuma indirebilirsiniz.
Satış sonrası süreçler
Satış sonrası süreçlerinize göre özelleştirilebilen “Satış Sonrası Destek” modülü sayesinde; destek taleplerinizi, müşteri memnuniyeti, şikayet yönetimi veya IP santralinizle entegre çalışan çağrı merkezi süreçlerinizi yönetebilirsiniz.
Müşteri-belge ilişkilendirme
İstediğiniz sayıda ana yada alt klasör oluşturabilirsiniz. Bu klasörlerde belgelerinizi, şablonlarınızı, ıslak imzalı bir dokümanın taranmış halini ve şirket dokümanlarınızı saklayabilirsiniz. Tüm belgelerinizi, kayıtlarınızı ve aktivitelerinizi müşterilerinizle ilişkilendirebilir ve hangi müşterilerinizin, hangi belgelerle ilişkilendirildiğini anında görüntüleyebilirsiniz.
KPI (Anahtar Performans Göstergeleri)
Tanımladığınız tüm performans kriterlerini anlık olarak inceleyebilirsiniz. Satış ekibinizin hedeflenen ve gerçekleşen satışlarını kişiye, ürüne ve/veya bölgeye göre takip edebilirsiniz. Teknik ekibinizin, firmanızın genel performansını istediğiniz tarih bazında ölçümleyebilirsiniz. Ayrıca; hedeflenen görüşme, fırsat veya teklif adetlerinin durumunu raporlayabilirsiniz.
Kullanımı kolay arayüzler
Yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo CRM, estetik tasarımı ile göz yormayan, kullanıcı dostu bir arayüz sunuyor.
Outlook eklentisiyle zaman tasarrufu
E-posta uygulamasının entegre çalışması sayesinde, mail gönderen müşterinin, tedarikçinin ya da bayinin kayıtlarına da hızlıca erişmek mümkün oluyor. Outlook Add-in ile farklı uygulamalar arasında geçiş yapmadan verilere hızla ulaşılabiliyor.
LOGO CRM FİYAT LİSTESİ VE ÜRÜN KARŞILAŞTIRMA TABLOSU
Logo CRM Fiyat Listesi
Ürün Açıklaması | Satınalma Fiyatı | Aylık Kiralama Fiyatı | Yıllık Kiralama Fiyatı |
---|---|---|---|
LOGO CRM Basic | |||
Logo CRM Basic (1 Kullanıcı) | 64.000 TL | 620 TL | 6.200 TL |
Logo CRM Basic Kullanıcı Artırımı +2 | 32.700 TL | ||
Logo CRM Basic Kullanıcı Artırımı +5 | 67.600 TL | ||
LOGO CRM Standard | |||
Logo CRM Standard (1 Kullanıcı) | 158.500 TL | 1.100 TL | 11.000 TL |
Logo CRM Standard Kullanıcı Artırımı +2 | 48.700 TL | ||
Logo CRM Standard Kullanıcı Artırımı +5 | 98.800 TL | ||
Logo CRM Standard Kullanıcı Artırımı +10 | 176.500 TL | ||
LOGO CRM Enterprise | |||
Logo CRM Enterprise (1 Kullanıcı) | 216.800 TL | 1.245 TL | 12.450 TL |
Logo CRM Enterprise Kullanıcı Artırımı+2 | 61.100 TL | ||
Logo CRM Enterprise Kullanıcı Artırımı+5 | 127.200 TL | ||
Logo CRM Enterprise Kullanıcı Artırımı+10 | 225.500 TL | ||
Logo CRM Enterprise Kullanıcı Artırımı+20 | 404.500 TL | ||
Logo CRM Enterprise Kullanıcı Artırımı+50 | 952.400 TL |
Logo Ürünleri Karşılaştırma Tablosu
LOGO
ÜRÜN KARŞILAŞTIRMA TABLOSU
AZAMİ KULLANICI SAYISI
KAMPANYALAR
NOTLAR
PAYLAŞIM
BİLDİRİMLER
İŞLEM LİSTESİ
MÜŞTERİ YÖNETİMİ
AKTİVİTE YÖNETİMİ
TEKLİF YÖNETİMİ
MOBİL/OUTLOOK PAKETİ
TAKVİMLER / HARİTALAR
RAPORLAMA
YABANCI DİL PAKETİ
3. PARTİ SİSTEMLERLE ENTEGRASYON (SETROW, MAILCHIMP,MOBILDEV VS.)
FIRSAT YÖNETİMİ
GÖREV YÖNETİMİ
DÖKÜMAN YÖNETİMİ
RAPOR/DASHBOARD/ANALİZ
IP SANTRAL
SATIŞ SONRASI DESTEK MODÜLÜ
NOTIFIER SERVICE
MODEL EDITOR (UYARLAMA)
KPI
REST SERVICE
EK YAZILIM
LOGO CRM BASIC
(ANA PAKET İÇERİSİNDE 1 KULLANICI GELMEKTEDİR.)
41.000 tl
6
LOGO CRM STANDARD
(aNA PAKET İÇERİSİNDE 1 KULLANICI GELMEKTEDİR.)
101.600 tl
16
LOGO CRM ENTERPRISE
(ANA PAKET İÇERİSİNDE 1 KULLANICI GELMEKTEDİR.)
138.930 tl
SINIRSIZ