Logo Yazılım kullanıcılarının sıklıkla karşılaştığı bir uyarı vardır. Logo’da bazen Lmaineng2 başlığıyla ”Can not Connect to LOGO SERVER” karşımıza çıkan hata çoğunlukla yeni lisanslama sistemiyle birlikte gelen Logo servislerinin çalışmamasından kaynaklanmaktadır. Servisin durması sistemsel olabildiği gibi lisans yenileme işleminin belirtilen süre içerisinde yapılmamasından da kaynaklanmaktadır.
Can Not Connect To Logo Server Hatası Aldığımızda Ne Yapmalıyız?
Sorun çözümü için öncelikle kullandığımız Logo Go veya Logo Tiger ürünümüzün sistem tanımlamalarının yapıldığı ekranda yönetim menüsü altından lisans yenileme sekmesine tıklayarak, adımları takip edip lisans yenileme işleminin tamamlanması gerekmektedir.
Lisans yenileme işlemini tamamladıktan sonra ise denetim masasında yönetimsel araçlardan hizmetler bölümü açılır. Listeden Logo Service hizmeti bulunarak hizmet üzerinde sağ tıklanıp çalıştır(start) komutu verilir.
Bu işlem sonrasında programa tekrar giriş yaptığınızda hatanın giderildiğini göreceksiniz.
Logo Yazılım ürünleri ile ilgili destek almak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz. Selamlarımla.